۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۲, سه‌شنبه

بی جمال خوب لاف یوسف مصری مزن ...

بی جمال خوب لاف یوسف مصری مزن
بی فراق و درد یاد پیر کنعانی مکن

راستش این شعر را از میان غزل های سنایی غزنوی انتخاب کردم که درین جا بنویسم !
واقعیتش این خیلی سخت است که در میان آنهمه غزل که سنایی غزنوی گفته است یکی را انتخاب کنی ، نمی فهمم که چرا این شعر را انتخاب کردم ؟ شاید خوب تر وبهتر معنایش را درک کردم .
مدت زیادی است که باشعر سروکار دارم و وقت زیادم را صرف خواندن شعر میکنم .
هیچ وقت به این اندازه یکه ازین شعر لذت بردم  قبل ازین هیچ وقت به این اندازه شیفته شعری نشده بودم
من فکر میکنم که اگر از اول که من به خواندن شعر ومطالعه آثار ادبی شروع کردم ، اگر میتوانستم به این اندازه مفهوم بگیرم بدون شک که چیزی را میفهمیدم ..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام دوستان لطفادرباره وبلاک من نظر بدهید ویا به آدرس ذیل درتماس شوید www.hayat_rezayee22@yahoo.com